Daan en Willemijn's weblog

Dit is de weblog van Daan en Willemijn, over de reis naar Tanzania en Malawi, die we maakten van april t/m juli 2005.

1.4.05

pffff, hehe!

eindelijk bijna klaar met inpakken! wat een werk zeg! Het wordt morgen nog lastig bij de douane; we hebben 10 kg aan medicijnen en medische zooi (spuiten, naalden etc) bij ons om aan het central hospital van Lilongwe en het Eva Demaya centre te geven. Ze gaan vast lastig doen over de 300 naalden, scalpels, mesjes enzovoorts. Maar goed, dat zien we morgen wel weer!
We hebben er heeeel veel zin in (behalve de vliegreis ;-))
En we houden jullie op de hoogte! Bedankt voor jullie positiviteit! dat kennuh we wel gebruikuh!
groetjes!
Willemijn


Zo, nu wil ook ik jullie even uitzwaaien <>
Heel veel groetjes en laat wat van je horen, dan doen wij dat ook!
En voor de mensen die gesponsord hebben nemen we een verrassing mee (giraffe-baby of misschien wel een klein lief negertje ;) ). Nee, nogmaals heel erg bedankt voor alle giften, ik voel me net een Thai na de tsunami, zo hartverwarmend is het om van zo veel mensen positieve reacties te krijgen.
Ik merk dat ik maar beter kan gaan tukken.

de groeten en tot mails!

Afri-daan