Daan en Willemijn's weblog

Dit is de weblog van Daan en Willemijn, over de reis naar Tanzania en Malawi, die we maakten van april t/m juli 2005.

4.5.05

Effe snel

Hoi mensen, even snel een berichtje. Misschien hebben jullie het gister al gezien, maar ik heb 2 nieuwe foto-albums toegevoegd, zie de link.
Ik was gister overdag aardig opgeknapt, maar helaas was het vannacht weer flink mis. Niet hoeven overgeven gelukkig, ik heb ook geen koorts of spierpijn maar ik voel me behoorlijk lamlendig. Lang leve de diarree! Ik drink veel en eet de dingen waar ik zin in heb (bijv komkommer, ijs), ik ben gestopt met het drinken van kraanwater (ook behandeld met Hadex, chloordruppels) en het zal vanzelf wel weer overgaan. Mocht ik me slechter gaan voelen dan kennen we een flink aantal goede doktoren hiero.
Oja: er was vandaag en gister een staking in het ziekenhuis over salariskwesties. De politie werd erbij gehaald om evt agressie te stoppen, gelukkig was dat achteraf niet nodig, maar toch. Misschien niet zo heel erg om een paar daagjes niet te werken.

groeten en tot mails!

D&W
Linkje